דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב ורעיונות ליום הולדת שנה 

מאת    [ 07/07/2008 ]

מילים במאמר: 647   [ נצפה 31162 פעמים ]

מסיבת יום הולדת שנה היא לרוב מסיבה חשובה ביותר למשפחה ונזכרת לשנים אחה"כ.

קיים מגוון רחב ביותר של מוצרים ליום הולדת שנה אשר לרוב מאופיינים בגווני ורוד ליום הולדת בת וגווני כחול ותכלת בהיר ליום הולדת בן. כמו כן ניתן לבחור עריכת יום הולדת לפי נושא המתאים לגיל זה: חיות, מיקי מאוס, נסיכות, פו הדוב וכדומה.

מסיבת יום הולדת שנה הינה מסיבה שונה מכל מסיבות יום ההולדת, משום שנחגגת יותר עבור המשפחה והילדים האחרים המגיעים למסיבה ופחות לילד החוגג בעצמו.

להלן כמה רעיונות לעיצוב והפעלות למסיבה:

הצבעים והנושאים שייבחרו ינחו אתכם בעיצוב שולחן יום ההולדת, בהפעלות המתאימות, הכיבוד וההפתעות לילדים המגיעים למסיבה.

עיצוב לבת: יכלול מפה בצבע ורוד בייבי או לבן, בלונים ורודים ולבנים, מפיות ורודות עם כיתוב של גיל שנה ומרכז שולחן מקסים עם הספרות 1. את מרכז השולחן ניתן להניח גם בתוך זר פרחים או עציץ שיראה כמו עציץ מיוחד לגיל שנה.

ניתן לקשט את השולחן בבובות בצבע פסטל מסביב, או באזור מסויים של השולחן על הקירות ומהתיקרה ניתן לתלות כדורי נייר בגווני ורוד ושרשרת ורודה.

על הקירות קיימים קישוטי נייר ורודים עם הסיפרה 1 בצורות של לבבות, עגלה, רגליים קטנות וכו'. המוצרים מגיעים בערכה לגיל שנה.

עיצוב לבן יכלול מפה תכלת או לבנה, בלונים או כדורי נייר בגווני של כחול, תכלת ולבן. גם למסיבת גיל שנה לבן ניתן לתלות קישוטי נייר בצבע תכלת עם כיתוב של מספר 1 ובצורות שונות המתאימות למסיבת שנה, עיטור השולחן בדובים או בובות המתאימות לבנים, מפיות תכלת עם כיתוב הסיפרה 1 ומרכז שולחן עם הספרה 1.

כלים וכיבוד: את הכיבוד כדאי לשים בצלחות ורודות עם כוסות ורודות תואמות לבת ולבן בגווני התכלת. חטיפים וממתקים ניתן לשלב גם כקישוט על השולחן אם ייבחרו גם הם בגוונים המתאימים: סוכריות גומי ורודות/סגולות/תכלת, מרשמלו בצבעי פסטל, שוקולדים עם עטיפות בצבעי פסטל וכדומה. את הממתקים ניתן לשים בצלוחיות פלסטיק ורודות או תכלת שיישארו גם לימי ההולדת הבאים. אפשרות נוספת היא להכין שיפודי ממתקים בצבעים המתאימים ולחלק לכל האורחים. שיפודי ממתקים נראים מאוד דקורטיבים על השולחן וכמובן טעימים. אם המסיבה בבית, לא לשכוח לקשט גם קצת מחוץ לבית. הקישוטים מחוץ לבית מכוונים את האורחים ומכניסים לאוירה השמחה עוד לפני שמתחילים. בקישוטים ניתן לשים שלט יום הולדת שמח או זרי בלונים בצבעים המתאימים למסיבה.

פעילויות: בשל גיל החוגג/ת רצוי לערוך מסיבה לא ארוכה יותר משעה וחצי שעתיים. פעילויות באורך זה תספיק עבורו וגם עבור הילדים הגדולים יותר שיגיעו למסיבה. רצוי להכין מספר משחקים נחמדים אשר יענינו גם את הקטן ואת חבריו הגדולים: פיניאטה ממנה יוצאות הפתעות המתאימות לגיל זה. אחד הילדים הגדולים יותר או הורי החוגג/ת יחבוט יחד איתו ויפלו הפתעות כגון: כדורים קטנים, רעשנים, מכוניות פלסטיק, בובות קטנות וכדומה. הפיניאטות המתאימות יכולות להיות של פיה לבת ופיראט לבן. רצוי לשלב משחקים המתאימים לגדולים וקטנים גם יחד, כגון: זריקת חישוקים לקוף, זריקת כדורים לליצן או כל משחק אחר המשלב פעילויות עם המבוגרים.

רעיונות מיוחדים: ·ניתן להכין קלטת וידאו של הילד/ה החוגג ולהריץ אותה במהלך המסיבה. זה גיל מתוק ומקסים שכל אחד ייהנה לראות. ·יצירת קופסאת מזכרת המכילה את כל הקשור ליום הולדת שנה: תמונות מהאירוע, תמונה אחת עם כל האורחים וכמובן הילד/ה, הפתעות שניתנו, חלק מהקישוטים שנשמרו וברכות של האורחים ומההורים. זוהי מזכרת יפה שתישמר לילד/ה לכל השנים.

גימיקים: ·כובעי קרטון לכל האורחים או רק לילדים- יוצר אוירת יום הולדת עליזה במיוחד. לילד/ה ניתן לשים (אפילו רק בשביל התמונה) כתר קרטון שאינו מציק יותר מדיי וסימול מלך או מלכת יום ההולדת. שקיות והפתעות: לאורחים הקטנים חשוב לתת בסיום המסיבה הפתעות בשקית יום הולדת. השקיות יכולות להיות בהתאם לנושא שנבחר, או שקיות צלופן קטנות עם כיבוד והפתעה לכל ילד. רק לזכור לשים הפתעה המתאימה לגילאי הילדים.

קיים מבחר רב של הפתעות המתאים למסיבה זו: כדורי ספוג קטנים, מדבקות, משפריצי מים שונים- אם יום ההולדת בקיץ, משרוקיות עם כיתוב הסיפרה 1, צבעים, תיק ספר לגן, סיכות לבנות, שרביט, בובות, סוכריות , בועות סבון ועוד ועוד... לא לשכוח: נרות על העוגה: ניתן לשים נר עם הסיפרה 1, נר כוכבים, נר מכוניות או שני נרות צבעוניים מבין המבחר הקיים.

שיהיה במזל טוב ועד 120!!!!!

למוצרים ורעיונות לימי הולדת נוספים: www.partybag.co.il

אתר פארטי בג למסיבה בתיק תק http://www.partybag.co.il
054-4972091



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב